dinsdag 3 oktober 2017

"Er is iets aan de hand"

Dit liedje werd aangebracht tijdens ons thema brandweer.

Aan de hand!
Er is iets aan de hand, brand, brand, brand
Wat zegt de commandant? Brand brand brand!
Een brand in een theater, een brand in een barak
we hebben volop water en een ladder op het daaaaaaaaaaak
Zet je helm op, pak je spullen bij elkaar.
van je 1,2,3,4,5,6,7 KLAAR!
Ik wil later werken waar ik echt van hou.
Ik ga niet in de verpleging of de bouw.
Ik weet nu al wat ik worden wil met jou,
ja wij worden brandweerman, neen branweervrouuuuuwwww
Kom mensen aan de kant, brand brand brand!
Het loopt weer uit de hand, brand brand  brand.
Een brand in een garage, een brand in een kantoor
Ohjee wat een ravage, laat de brandweer nu eens dooooooor
Dus laat ons maar even blussen met de spuit!
van je 1,2,3,4,5,6,7 UIT!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten